Aug 27, 2009

mimpi bayi comel

he made me cry today.

as usual, we chat before he goes to work.


him: sayang, last night i dreamed about you. you have a baby and really cute too.

me: really? hihihi. i tak pernah mimpi pasal dapat baby lagi.
apa nama dia? girl ke boy?

him: tatau plak. haah, itu pun my first time mimpi macam tu.
macam best mimpi tu.

me: best? apa yang best?


then he signed out because the driver has already arrived.

pilu campur gembira bila pikir pasal anak ni. but then, pilu lagi kuat because the question is, bila lah lagi?

9 comments:

Apple said...

Babe...Take it slowly, ya?...Rindu tu... =)

rumaisa lee said...

weh ako poon turut bersedih..
lek ah, kalo ade rezeki xkemane nye.
yakin dgn Allah :)

sera_a said...

:(

tatau nak kata apa...

ana rauda said...

adehhh
aku pon pressure org tnye aku bile lagi...
padahal baru je 3bln kawen... :(
tgk org lain kawen diorg mantap x..hoho

natasha kamarudin said...

babe..sabar ye.. pgg blm ade rezeki. Allah knows best! sedey pulak aku bc ko tulis.

sera_a said...

odah: ntahnya. cuba diorang kawen kan pastu tetiba mengalami nasib yg sama baru tau.

nat: kau baca ke. malu aku. heheh.
yelah, lagi byk org tanya aku lagi sedih aku jadi.

analessahorra said...

ada lah hikmah tu lambat, nak kasi masa lapang diisi dgn penuh manfaat dgn somi ko..hehehehehe ;p

analessahorra said...

apa pun, mimpi nampak bayi ni petanda baik, doa byk2 lah :)

Aida Abd. Karim said...

boy ke, girl ke, aku handal babysit!and i dont charge! :)

hang on there. kalau da rezeki mmg tak kemana. matter of time je :)